Jump to content

Edit History

ne.andersson

ne.andersson

Hakkannen skrev 12 minutter siden:

Å nei, for all del ikke! Da risikerer du at skuta går ned. Søker du her på forumet kommer det opp flere tråder om emnet, blant annet denne (ligger et par bilder der fra da jeg støpte igjen sist). West Systems har også noen fine guider på nettet når det gjelder epoksyarbeid. Anbefales:thumbsup:

hehe, tenker kanskje du missforstår meg, her skal det ikke blindes av, her skal det inn trudesign gjennomføringer med epoxy. (ser nå at det ikke er så rart at det ble missforstått da jeg ikke skriver at jeg skal inn med gjennomføringer :giggle:)

ne.andersson

ne.andersson

Hakkannen skrev 8 minutter siden:

Å nei, for all del ikke! Da risikerer du at skuta går ned. Søker du her på forumet kommer det opp flere tråder om emnet, blant annet denne (ligger et par bilder der fra da jeg støpte igjen sist). West Systems har også noen fine guider på nettet når det gjelder epoksyarbeid. Anbefales:thumbsup:

hehe, tenker kanskje du missforstår meg, her skal det ikke blindes av, her skal det inn trudesign gjennomføringer med epoxy.

ne.andersson

ne.andersson

Hakkannen skrev 2 minutter siden:

hehe, tenker kanskje du missforstår meg, her skal det ikke blindes av, her skal det inn trudesign gjennomføringer.

ne.andersson

ne.andersson

Hakkannen skrev 2 minutter siden:

hehe, tenker kanskje du missforstår meg, her skal det ikke blindes her skal det inn trudesign gjennomføringer.

• Create New...