Jump to content

Volvo Penta kompressorstyring- hvordan sjekke om styringsmodulen er defekt.


Lars Sunde

Recommended Posts

Ja, det går definitivt an å feilsøka..

Det fyrste du kan gjera er å måla om det kjem spenning til clutchen. Du skal måla 12VDC over dei to ledarane til kompressor når turtalet er mellom ca 1600 rpm og 2800rpm.

Du skal også ha spenning på utgangen ved "kick down" ( fullt pådrag frå lavt turtal )

Sjølve clutchen skal kopla inn når du koplar 12VDC inn på dei to ledningane mellom rele og kompressor.

OBS! riktig polaritet!

Link to post

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...