Lars Sunde Startet 5.Oktober.2018 Link til dette innlegget Startet 5.Oktober.2018 Kompressoren på min KAMD300 starter ikke. Dersom releet som styrer start av kompessoren ikke virker , må jeg bytte det. Lurer på om det går an å feilsøke releet ved måling før jeg kjøper nytt til 3700 kr. Noen som vet? Sitér dette innlegget Link to post
Havlengt Svart 5.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 5.Oktober.2018 Ja, det går definitivt an å feilsøka.. Det fyrste du kan gjera er å måla om det kjem spenning til clutchen. Du skal måla 12VDC over dei to ledarane til kompressor når turtalet er mellom ca 1600 rpm og 2800rpm. Du skal også ha spenning på utgangen ved "kick down" ( fullt pådrag frå lavt turtal ) Sjølve clutchen skal kopla inn når du koplar 12VDC inn på dei to ledningane mellom rele og kompressor. OBS! riktig polaritet! Sitér dette innlegget Link to post
Gulborg Svart 6.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 6.Oktober.2018 Du kan jo også sjekke sikring som ligger rett bak den svarte koblingsboksen med releer. Sikring er hvit og skrudd fast i toppdeksel vist jeg husker riktig. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.