Mix Svart 9.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2018 Da var det gamle releet ditt minusstryrt. Legg + på flatstiften i midten istedet, så slipper du kople om bryterne. Sitér dette innlegget Link to post
bladfyken Svart 9.Oktober.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2018 (redigert) Og da tror jeg at jeg vet feilen og. For på forrige rele ble pluss til bryter hentet fra samme kontakt som pluss inn fra batteri. Den kabelen har jeg oversett. Så da spørs det om ikke dette blir riktig. Den røde kabelen som lå der ble bare oversett siden den ikke var strømførende? Redigert 9.Oktober.2018 av bladfyken (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Mix Svart 9.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2018 Det går fint, om du trigger releene med + eller minus betyr ingenting. Sitér dette innlegget Link to post
YngveKL Svart 9.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2018 (redigert) 21 minutes ago, bladfyken said: Og da tror jeg at jeg vet feilen og. For på forrige rele ble pluss til bryter hentet fra samme kontakt som pluss inn fra batteri. Den kabelen har jeg oversett. Så da spørs det om ikke dette blir riktig. Den røde kabelen som lå der ble bare oversett siden den ikke var strømførende? Så bra du fant feilen. Det hjelper ofte å begynne et sted og sjekke deler av systemet "hver for seg" om det er mulig, og det var det et jo her Redigert 9.Oktober.2018 av YngveKL (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
bladfyken Svart 9.Oktober.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Oktober.2018 Takk for all hjelp. Da fungerer det som det skal. Da er det bare å justere kabularet :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.