nomen Svart 25.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2019 Roger jo skrev 23 minutter siden: Fikk endelig tatt til meg samme lærdom i vinter, laget pinneskruer 6 stk 4mm. gjenget opp til 4mm og har nå en pose med 4mm vingemuttere i reserve. Hvor fikk du tak i så små vingemuttere, jeg hadde samme plan som deg, men fikk ikke tak i. Hold kjeft,når du snakker til meg! Link to post
pappa_wolf Svart 25.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2019 W 24 minutes ago, nomen said: Hvor fikk du tak i så små vingemuttere, jeg hadde samme plan som deg, men fikk ikke tak i. Wurth. Svedol. og Tess har på lager, hvertfall i Drammen. Link to post
NilsPils Svart 25.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2019 Roger jo skrev for 1 time siden: Fikk endelig tatt til meg samme lærdom i vinter, laget pinneskruer 6 stk 4mm. gjenget opp til 4mm og har nå en pose med 4mm vingemuttere i reserve. Samme her . . . Med pinneskruer trenger du ikke fomle med å få på lokk og skruer (og eventuell pakning). Jeg har også skiftet impeller på sjøen og lært the hard way . . . . Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten SaowaneeJeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................ Link to post
dieselfan Svart 25.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2019 Roger jo - om en skuler til SAE bolhodemerking så ser du likheten Link to post
Roger jo Svart 25.Mai.2019 Link til dette innlegget Svart 25.Mai.2019 (redigert) nomen skrev for 2 timer siden: Hvor fikk du tak i så små vingemuttere, jeg hadde samme plan som deg, men fikk ikke tak i. her https://www.ebay.com/itm/Solid-Brass-Wing-Nuts-Butterfly-Nuts-M3-M4-M5-M6-M8-M10-M12-for-Bolts-Screws/163031838365?var=462136988186&hash=item25f5746e9d:m:mg7nZKzcIGRExdPdxqOCejw Redigert 25.Mai.2019 av Roger jo (see edit history) Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Balde Svart 31.Mars.2023 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2023 Mulig dette er litt sent og du har sikkert fått ut impelleren nå. Et godt råd om du ikke har en original impeller med gjenger som du kan bruke VP ters er at du kan sku to skuer gjennom et trestykkee og slå den forsiktig ut. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn