MyBoat Startet 9.Oktober.2018 Del på Facebook Startet 9.Oktober.2018 Jeg ønsker å komme i kontakt med noen som kan hjelpe meg å få tegnet et båtskrog i 3D. Jeg har bilder og tegninger av det som skal gjøres om til 3D. Filene skal brukes til å 3D-frese en modell av skroget. Så vil jeg jobbe videre med ferdiggjøring av båtmodellen. Ta gjerne kontakt via epost: ivan@etc.no Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 9.Oktober.2018 Del på Facebook Svart 9.Oktober.2018 Hvilket format leser CNC-maskina? Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
MyBoat Svart 10.Oktober.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Oktober.2018 De som skal frese den sendte meg denne informasjon: Vi trenger en 3D-fil. Hvis delen skal 3D printes er det STL-format som blir sendt til printeren. Vi tar oss gjerne av konvertering fra CAD til STL. For fresing er CAD-format å foretrekke. Vi kan bruke de fleste 3D-formater og CAD-formater. F.eks. Autodesk, SolidWorks, IGES, STEP, OBJ, STL, LWO, Sitér dette innlegget Link to post
MyBoat Svart 11.Oktober.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Oktober.2018 -morten- skrev On 9.10.2018 at 14.07: Hvilket format leser CNC-maskina? Jeg har forresten ingen avtale med noen om å 3D printe skroget, så hvis du/dere vet om noen som kan gjøre det også, så er jeg interessert. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.