altmuligbåt Startet 10.Oktober.2018 Del på Facebook Startet 10.Oktober.2018 Hei. Jeg er på jakt etter 2 nye sjøvann pumper. Da de jeg har lekker og jeg har litt problemer med dem. De går på 24v og er jo litt størrelse på dem. Noen som vet hvor jeg kan skaffe nye ? Kan godt være fra utlandet. Takk. Sitér dette innlegget Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o) Link to post
Sail S Svart 10.Oktober.2018 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2018 Du er litt over det jeg bruker som er Jabsco. Hva med Vetus? Sitér dette innlegget Link to post
bellen Svart 10.Oktober.2018 Del på Facebook Svart 10.Oktober.2018 Såg jo ganske fine ut desse, og kansje ikke så gamle? Hva med å skifte akseltetningene om det er dei som lekker? Det er jo bare en brøkdel av prisen i forhold til å kjøpe nye pumper. Sitér dette innlegget Link to post
altmuligbåt Svart 10.Oktober.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.Oktober.2018 Motoren er nye. Pumpene pusset vi over og sandblåste / lakkerte over. Problemet er at vi ikke får dem tette. Er det eventuelt noen som kan overhale dem ? Som har nye pakninger etc ? Sitér dette innlegget Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.