trul Startet 12.Oktober.2018 Del på Facebook Startet 12.Oktober.2018 Turtelleren på min Honda BF 150 har sluttet å virke. Noen som si noe om hva som kan være årsaken? Sitér dette innlegget Link to post
-morten- Svart 12.Oktober.2018 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2018 slutta å virke til meg og, original Askeladden turteller.. trodde det var dårlig kontakt, men viste seg at selve klokka var kaputt.. virker som slikt utstyr/instrumenter har bare en hviss levetid.. Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
arnulfs Svart 6.August.2023 Del på Facebook Svart 6.August.2023 Har fått samme problem på min Honda BF60A. Turteller og timeteller virker ikke, men kobler til når tenningen slås på. Turteller snurrer ikke og timeteller står på fast timetall. Noen som har gode forslag til løsning? Sitér dette innlegget Link to post
tedd Svart 6.August.2023 Del på Facebook Svart 6.August.2023 Sjekk ladingen. hvis ladespolen har tatt kvelden virker ikkje turtelleren. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.