diseldyret Startet 17.August.2005 Del på Facebook Startet 17.August.2005 hei jeg har fått motorstopp med min sabb 2h, trodde det var vann i disel,men den gang ei. etter jeg hadde tappet vann av tanken ,skiftet filter og luftet oppdaget jeg at det blåste vann ut innsuget. noen som har noen gode råd. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 17.August.2005 Del på Facebook Svart 17.August.2005 Jeg har sett det før på svært slitte motorer. I de tilfeller har ikke motorene evnet å blåse ut vannet av eksosen, slik at dette vannet rant tilbake og til slutt kom ut av innsuget. Det kan også være en mulighet at det har rustet hull et eller annet sted slik at vann fra topplokk eller blokken kommer ut av innsuget. Sitér dette innlegget Link to post
diseldyret Svart 17.August.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.August.2005 det er ikke vann i veivhus og oljen er helt fin Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 17.August.2005 Del på Facebook Svart 17.August.2005 Ja, det er den. Problemet er ikke der. Sitér dette innlegget Link to post
diseldyret Svart 17.August.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.August.2005 har nettop demontert topp og trykkprøvd toppen, lekkasje fra kjølevanskanal til dysekammer så nå trenger jeg ny topp. er noen som har en på lur? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.