Jump to content

Wemainstrument m matt glass, hvem selger nye?


Gudrun

Recommended Posts

Har en serie på 4 Wemainstrumenter hvor et av de, temperaturmåler har nå helt matt glass.

Kikket på nye, men selvfølgelig ikke identisk.

Er det forhandlere som fortsatt har "gamletypen" liggende?

Erindrer for mange år siden det var en instrumenttype hvor glasset enkelt kunne byttes, men det er helt sikkert historie.

Link to post
Share on other sites

Jeg har flere Wema-instrumenter i min båt. Og flere av dem ble matte. Jeg tok da kontakt med Wema. De innrømmet produksjonsfeil og sendte meg nye glass, - kostnadsfritt.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

3 hours ago, Whiskey said:

Du kan jo kanskje prøve med et slipemiddel beregnet på bil-lykter feks https://bilpleiekongen.no/produkt/sonax-headlight-polish/, har ikke prøvd den, men brukte tilsvarende fra samme produsent for å polere opp ripete kalesjevinduer.

Og Autosol fungerer akkurat like bra. Tok frontlyktene mine med den. Viktig å ikke slutte å pusse for tidlig. Alle korna skal bli mindre og mindre og mindre, helt til alt er borte vekk. Tok glasset foran speedometer i bilen også, forresten. Bruk en litt fuktig fille :smiley:

Redigert av YngveKL (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...