Gudrun Startet 12.Oktober.2018 Del på Facebook Startet 12.Oktober.2018 Har en serie på 4 Wemainstrumenter hvor et av de, temperaturmåler har nå helt matt glass. Kikket på nye, men selvfølgelig ikke identisk. Er det forhandlere som fortsatt har "gamletypen" liggende? Erindrer for mange år siden det var en instrumenttype hvor glasset enkelt kunne byttes, men det er helt sikkert historie. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 12.Oktober.2018 Del på Facebook Svart 12.Oktober.2018 Jeg har flere Wema-instrumenter i min båt. Og flere av dem ble matte. Jeg tok da kontakt med Wema. De innrømmet produksjonsfeil og sendte meg nye glass, - kostnadsfritt. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Gudrun Svart 12.Oktober.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Oktober.2018 Takk for svaret Lars H. Skal høre med de. Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 18.Oktober.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Oktober.2018 Nei den typen var historie den ja. Får søke litt rundt og høre om det er en forhandler der ute en plass som har et slikt Wema instrument liggende. Hadde ikke brydd meg så mye hvis det ikke var for det er en rad med instrumenter midt på dashbordet. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 18.Oktober.2018 Del på Facebook Svart 18.Oktober.2018 Biltema hadde en periode instrumenter som var tilsynelatende de samme som Wema sine. Kanskje du kan finne noe I en restekasse der eller noe? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Whiskey Svart 19.Oktober.2018 Del på Facebook Svart 19.Oktober.2018 Du kan jo kanskje prøve med et slipemiddel beregnet på bil-lykter feks https://bilpleiekongen.no/produkt/sonax-headlight-polish/, har ikke prøvd den, men brukte tilsvarende fra samme produsent for å polere opp ripete kalesjevinduer. Sitér dette innlegget Baltic-pappa Link to post
YngveKL Svart 19.Oktober.2018 Del på Facebook Svart 19.Oktober.2018 (redigert) 3 hours ago, Whiskey said: Du kan jo kanskje prøve med et slipemiddel beregnet på bil-lykter feks https://bilpleiekongen.no/produkt/sonax-headlight-polish/, har ikke prøvd den, men brukte tilsvarende fra samme produsent for å polere opp ripete kalesjevinduer. Og Autosol fungerer akkurat like bra. Tok frontlyktene mine med den. Viktig å ikke slutte å pusse for tidlig. Alle korna skal bli mindre og mindre og mindre, helt til alt er borte vekk. Tok glasset foran speedometer i bilen også, forresten. Bruk en litt fuktig fille Redigert 19.Oktober.2018 av YngveKL (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.