Mix Svart 16.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 16.Oktober.2018 Du mister jo bunn allerede ved 15 meter. Juster svingeren din som kommentert over. Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 26.November.2018 Link til dette innlegget Svart 26.November.2018 Skrulokk skrev On 14.10.2018 at 21.57: Har du stilt inn på automatisk gradering av dybdevisning? På vår Garmin er det standard ved hver oppstart at dybdevisningen justerer seg etter hvor dypt det er , type at skalaen går til f.eks 50m ved dybde på si 38 meter, mens ved 18 meter går skalaen til 25m. Da kan det til tider være systemet ikke henger helt med og plutselig står og blinker på dybde, og om jeg da manuelt kjører skalaen høyere kommer korrekt måling tilbake. Da virker det som om svingeren/loddet ikke har hengt helt med på en plutselig dybdeendring, og reell dybde er utenfor skalaen. Dette har jeg ikke tenkt på og må se om det funker på min. Sitér dette innlegget Link to post
M/S AIOLOS Svart 26.November.2018 Link til dette innlegget Svart 26.November.2018 Jtk1 skrev On 14.10.2018 at 21.59: Maskinen må få vite hvilken svinger det har. Ska være en lappe på enden av ledningen. Feilen ligger garantert der Hvis det er en lapp på ledningen, vil det da være et sted på plotteren å trykke på rett innstilling? Sitér dette innlegget Link to post
Jannmar Svart 26.November.2018 Link til dette innlegget Svart 26.November.2018 Sjekk at du har nok volt fram til apparatet. For lav volt kan påvirke ytelsen. Sitér dette innlegget Link to post
Bestyreren Svart 26.November.2018 Link til dette innlegget Svart 26.November.2018 (redigert) On 10/13/2018 at 4:34 AM, fjordgrynt said: Redigert 26.November.2018 av Bestyreren (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jtk1 Svart 26.November.2018 Link til dette innlegget Svart 26.November.2018 M/S AIOLOS skrev for 10 timer siden: Hvis det er en lapp på ledningen, vil det da være et sted på plotteren å trykke på rett innstilling? Ja du velge rett svinger i innstillingene Sitér dette innlegget Link to post
nofish Svart 27.November.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.November.2018 Her har jeg vært borti noe med pølsefingerne og endret på innstillingene...som noen påpekte....4 klikk og den var god som gull. Lina var ute i helga. Resultat; 4 hai...altså en mer enn de 3 hummer jeg fikk i oktober/november....??? Takk for tips, karer Sitér dette innlegget Link to post
Jannmar Svart 27.November.2018 Link til dette innlegget Svart 27.November.2018 nofish skrev for 2 timer siden: Her har jeg vært borti noe med pølsefingerne og endret på innstillingene. Så flott at det ordnet seg, og flott at du informerer om hvordan det gikk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.