Jump to content

Vinterplass i Leangbukten - vennehjelpen

Popeye70

Recommended Posts

Hei. Jeg har vinterplass i Leangbukten, og tenkte jeg skulle foreslå at alle som har vinterplass på samme sted kunne bistå hverandre med tilsyn osv gjennom vinteren. Det er jo ikke alltid det passer å sjekke båten selv, men hvis man vet at andre har vært på brygga dagen før og alt så bra ut da, så trenger man kanskje ikke dra selv.

Endel av de faste har garantert en slik ordning allerede, men det er sikkert andre som er som meg - jeg leier plass, og bytter dermed plass hvert halvår, og aner ikke hvem det er som skal ligge på samme brygge som meg denne vinteren.

Man trenger vel ikke kjøre full fysisk sjekk av fortøyninger, presenning, dekk og skrog, men en kjapp visuell sjekk og en melding til båteier om at båt og presenning ser OK ut er alltid velkomment hvis man ikke har rukket innom selv. Eller hva sier dere?

Jeg tar sjansen på å starte - vår båt skal ligge på T020 i vinter, og jeg tar gjerne imot melding fra andre i havna så vi kan samarbeide om tilsynet.

Redigert av Popeye70 (see edit history)

SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...