MR Swe Startet 17.Oktober.2018 Del på Facebook Startet 17.Oktober.2018 Hei. Plokkade ut kjøleskapet i forrige helg ( da virkade det i båten ) . Prøver nå og starte opp den hjemme men lampen lyster men kompressor er helt tyst, Prøvd 12 batteri og 220-12 voltsadaper men ikke noe liv. Det eneste jeg husker at jeg ikke tog med var ett rele som satt i båten som kjøleskapet var koblet innom. Noen forslag? Sitér dette innlegget Link to post
ebonita Svart 18.Oktober.2018 Del på Facebook Svart 18.Oktober.2018 Tänk på att en kylkompressor har ganska hög startström, så det fordras en strömkälla som kan 'komma över' startfasen. Sitér dette innlegget Link to post
MR Swe Svart 18.Oktober.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Oktober.2018 Tror du den trenger mer en 12V? den 220 omvandlaren jeg har er på stabil 12,1V Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 18.Oktober.2018 Del på Facebook Svart 18.Oktober.2018 MR Swe skrev for 1 time siden: Tror du den trenger mer en 12V? den 220 omvandlaren jeg har er på stabil 12,1V 12,1 V tilsvarer et ganske nedtappet batteri. Da vil skapet dra mer strøm og det vil nok ikke srømforsyningen din gi. Kople på et 12V batteri så tenker jeg det starter. Sitér dette innlegget Link to post
MR Swe Svart 18.Oktober.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.Oktober.2018 ok .. tester i kvell Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.