hajtor Startet 22.Oktober.2018 Link til dette innlegget Startet 22.Oktober.2018 Jeg skaffet meg nylig en brukt Skibsplast Seamaster 550. Disse har et kort tak med en relativt lang kalesje, i ên del, med leddet (todelt) stang. Det jeg lurer på er hvordan man best plasserer kalesjen når det er fint vært, slik at man vil ha bakdekket mest mulig åpent? Den kan ikke legges bak, for da dekker den halve bakdekket (pivotpunktet er for langt fram til det.) Min type båt har en sitteplass på hver siden av motordekselet, så bakdekket strekker seg dermed helt til hekken. Den kan legges framover, men ender fortsatt da ca 40cm bak vindskjermen på toppen av taket. Det er heller ikke noen festeløsning mot taket på min båt for denne løsninga. Hva gjør dere som har slike og lignende båter? Sitér dette innlegget Link to post
MorganX Svart 22.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2018 Om du har facebook så prøv å stille spørsmålet i gruppen Skibsplast. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.