Jump to content

Kompetanse til å vurdere kvalitet på motorinstallasjon i Bergen

Familiesnekke

Recommended Posts

Hei, jeg har prøvekjørt en båt i Bergen  med ny marinisert industrimotor. Jeg har veldig lyst på denne båten, men jeg kjenner ingen «båtfolk» i Bergen som kan hjelpe meg med en vurdering av båten. Jeg har selv liten kompetanse på motorinstallasjon, og trenger derfor hjelp til en kvalifisert vurdering av kvalitet på selve installasjonen; motorfester, oppretting, dimensjonering og så videre. Jeg regner med at jeg ikke får noe hjelp på et vanlig VP/Yanmar/Mercruiser-verksted, så hvor går jeg da? Har noen her inne noen tips til et uavhengig verksted eller en privatperson, med god relevant kompetanse i Bergensområdet? Jeg betaler gjerne «vanlig verkstedpris», og er ikke ute og fisker etter «gratistjenester». Rett kompetanse er nøkkelordet.

Redigert av Familiesnekke (see edit history)

Hei igjen.

De gjør alt som kan gjøres med båt og motor der ute..

Om man skal sjekke oppretting av aksel osv, er vel dette mer omfattende enn å åpne luka og titte oppi motorrommet, så de ville nok hatt båten på verkstedet.

Om det er for langt er vanskelig for amdre enn deg å avgjøre, så er kanskje det rimeligere for deg å kjøre båt enn å ha verkstedfolk kjørende rundt.

Lykke til

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...