Hulda Svart 27.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2018 Lurer på om du ikke kan snu underdelen 180 grader og beholde retningen på potta. Konfigurasjonen ser underlig ut. Link to post
eivindch Svart 27.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2018 Kanskje litt snt å komme med dette nå, men jeg støpte på et "karnapp" med epoxy og glassfiber: Link to post
Dr.blind Svart 27.Oktober.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2018 utløpsrøret går rett i skråveggen da, måtte bygget dassen ganske mye opp for å gå klar av bakveggen. Å det er egentlig fin høyde på toalettet, vil ikke bygge den noe særlig høyere da vil junior måtte bruke krakk for å komme seg oppå :P Link to post
Roger jo Svart 27.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2018 Med 90 grader bend også? Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Dr.blind Svart 27.Oktober.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2018 Roger jo skrev Just now: Med 90 grader bend også? Det vet jeg ikke ennå, får det til uka, kan prøve å snu den da, det hadde blitt penest helt klart! Link to post
Fjordgubbe Svart 27.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 27.Oktober.2018 Utløpsstussen, ogso med bend, kan du ikkje la komme ut på framsida, det vil du aldri få pent. Ser rett og slett stygt ut! (Her får ein kalle ein spade for ein spade.) Om du ikkje kan snu underdelen 180 grader med bend på utløpsstussen, har du berre ein mogelegheit: Legg det ut på Finn og kjøp nytt. Stundom må ein berre "bite i det sure eplet" ved slike feilkjøp. Måtte sjølv gjere det samme etter å ha kjøpt for stort toalett. Link to post
Knude Svart 29.Oktober.2018 Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2018 Hjelper det så mye da å snu underdelen ? Vann inn er på den andre siden så en slange blir synlig uansett. Pumpe bør peke bakover på denne modellen. Bygger 47 fot Trawler Yacht tegnet av Bruce Roberts Goodson Bygge 47 fot Trawler Yacht fra cd til ferdig båt Link to post
Dr.blind Svart 29.Oktober.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.Oktober.2018 Mye engasjement her :) Det liker jeg! kan rotere potta på sokelen, når jeg får 90 graders bendet skal jeg prøve å få satt den slik at slangene er på baksiden, en vannslange blir synelig uansett men det er avløpsslangen som gjøre hele opplegget stygt. I værste fall får det være stygt! Det er jo en dass.... Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn