MR Swe Startet 26.Oktober.2018 Del på Facebook Startet 26.Oktober.2018 Hei. Må ha ny kvernpumpe og valget står mellom Johnson ta3p10 eller jabsco 18590.noen som har erfaringer av de? Er jabsco verd ekste kostnaden Sitér dette innlegget Link to post
MR Swe Svart 26.Oktober.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Oktober.2018 Ser nå at jabsco kan kjører litt tørr men Johnson står som kan ikke tørrkjøras Sitér dette innlegget Link to post
Stekepanne Svart 26.Oktober.2018 Del på Facebook Svart 26.Oktober.2018 Har ingen personlig erfaring, men å kunne tørrkjøre må være et stort pluss, spesielt i et system hvor man ikke har full kontroll på hvor mye som er igjen i tanken Sitér dette innlegget Link to post
MR Swe Svart 26.Oktober.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Oktober.2018 Helt enig der.så tror det blir jabsco Sitér dette innlegget Link to post
Gabi Svart 26.Oktober.2018 Del på Facebook Svart 26.Oktober.2018 Tror et tips generelt er å kjøpe noe som kan tørrkjøres. Det er altfor fort å glemme seg litt bort. Glemte å slå av min for et par år siden og den hadde sikkert gått i 20-30min før jeg tilfeldigvis tittet ned på bryteren.... forrige eier hadde svidd 2 stykker før han kjøpte en kvalitets membranpumpe? Sitér dette innlegget Link to post
Fjordgubbe Svart 27.Oktober.2018 Del på Facebook Svart 27.Oktober.2018 Ja, det med tørrkøyring er kanskje aller viktigst. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.