PiperBill Startet 28.Oktober.2018 Del på Facebook Startet 28.Oktober.2018 Nylig skiftet drivstoffpumpe på en Wallas Safeflame koketopp 100U. Går på fritidsparafin. Det fulgte med en liten rørstuss 10mm lang og 1.9mm diameter. Noen som vet hva det er til? Finner det ikke i delkatalogen Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
Wallas Service Svart 28.Oktober.2018 Del på Facebook Svart 28.Oktober.2018 Støttehylse for drivstoffslangen. Skal inn i slangen og hindrer at du trekker flat/av slangen når du strammer til tetningsringen. Støttehylse: http://www.wallas.fi/partsearch/tuote.php?k=&t=367103 Tetningsring (klemring): http://www.wallas.fi/partsearch/tuote.php?k=&t=367110 Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
PiperBill Svart 28.Oktober.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Oktober.2018 Takk! Må nok ha den foran meg for å forstå det. Snakker vi om brenselslangen inn til pumpe eller ut fra? Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
Wallas Service Svart 28.Oktober.2018 Del på Facebook Svart 28.Oktober.2018 Brenselslange inn, ut fra pumpen skal det være rør. Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
PiperBill Svart 29.Oktober.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Oktober.2018 Takk igjen Wallas Service. Nå ser jeg.. men jeg trenger ikke tenkte på det siden jeg har bare koblet slangene fra den gamle pumpe og så over på den ny. Sitér dette innlegget And always remember the wire should have a higher rating than the fuse as otherwise the wire becomes the fuse! Link to post
Wallas Service Svart 30.Oktober.2018 Del på Facebook Svart 30.Oktober.2018 Det fulgte med både ny tetningsring og støttehylse når du kjøpte ny pumpe. Ikke alltid nødvendig å skifte, men om du får tilbakesig av drivstoff er det gjerne dårlig tetning og da bør disse dele skiftes. Men det er jo kjekt å ha i roteskuffen inntil da Sitér dette innlegget Wallas Service v/Rune Akerø. run-ak@online.no, tlf 900 18 209 "Jeg var et skolelys, men så gikk strømmen" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.