Dr.blind Startet 28.Oktober.2018 Del på Facebook Startet 28.Oktober.2018 Jeg har en 42fot bavaria, har ofte hatt lyst til og kite fra båten, men usikker hvordan jeg får gjort dette effektivt og trygt. noen som har råd og tips til kiting fra seilbåt?? Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 19.Juli.2023 Del på Facebook Svart 19.Juli.2023 Gammel tråd, men fant du ut av det ? Jeg har kjøpt, men ikke testet enda, en oppblåsbar plattform for å bruke for både enklere å entre Kajakk og vannet i fob med fridykking, og kanskje ta oppigjen gamle kunster med vindsurfing. Kan tenke meg at det kunne løst Kite utfordringen også ? kan jo ankret ett stykke unna moderskipet også, for mer albuerom. https://www.vidaxl.no/e/vidaxl-oppblasbar-badeplattform-bla-og-hvit-300x150x15-cm/8720286085837.html?gclid=Cj0KCQjwk96lBhDHARIsAEKO4xZNit2ioy9DPYVP5uMMRoqmUwLRNYaEJY5etwZWfb8ipKDQxRtbhuIaAm98EALw_wcB Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.