Jump to content

Hvem har godt utvalg i syrefaste skruer?

Karlsenkystfiske

Recommended Posts

Googla på dimension och rustfri eller stainless eller Rustfrei.

Eller sök på ebay.

Inte alltid det kostar mer att köpa från utlandet.

Vet inte vad som är typisk fackterm för träskruv på engelska eller tyska men det kan Du säkert söka fram.

Jag provade t x att på försök googla på     "stainless wood screw 4.2 mm x 100mm"

Gav gott om träffar med lite varierande dimensioner.

Och en del skickar från t ex Tyskland för relativt rimliga pengar.

Redigert av ebonita (see edit history)
Nemo skrev for 15 timer siden:

Hvor lange må du ha skruene?

80-90 hadde vært bra!

Hakkannen skrev for 13 timer siden:

Gamle «Skruegården, nå Industrisalg i Sandnes har sannsynligvis det du trenger. Har kjøpt mye tilsynelatende ukurant dimmensjonerte bolter og skruer der. De har stort lager med seriøst godt utvalg og får tak i det meste innen festemidler.

Litt snålt at dem ikke skriver priser? Dem retter seg kanskje mest mot bedriftsmarkedet?

Karlsenkystfiske skrev for 16 timer siden:

Eneste norske butikken jeg har kommet over som har noe utvalg å snakke om er Wurth, og det er relativt dyrt.

wurth er vel kjent for å ha relativt drøye veiledende priser , men gode rabatter til firmakundene

Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha

Jeg fikk i hvert fall god service hos Wurth da jeg skulle ha en 10mm 10 - 12cm lang bolt (ikke syrefast). Det hadde de ikke i løs vekt, kun i esker med ganske mange. Men ekspeditøren fant frem 1 stk pluss mutter og skive, og ikke skulle han ha betalt, det ble bare så mye bry for butikken sa han! Og jeg ble ønsket tilbake om det var noe annet jeg trengte.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Karlsenkystfiske skrev for 3 timer siden:

Litt snålt at dem ikke skriver priser? Dem retter seg kanskje mest mot bedriftsmarkedet?

Er bedriftsmarkedet som er hovedfokuset deres ja. Sist gang jeg kjøpte (privat, er noen år siden) lurer jeg på om det ikke gikk på vekt. Altså en fast kilopris for syrefaste bolter og skruer, en annen kilopris for andre kvaliteter. Da blir slikt som skiver og lignende billig, mens tykke og lange bolter en god del dyrere.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...