Skate Startet 4.November.2018 Link til dette innlegget Startet 4.November.2018 Jeg skal sette inn spylepumpe i båten, og knytte denne opp mot en bryter på dekk. Bak på bryteren er det 3 koblingsmuligheter, så jeg er usikker på hva som skal hvor. Det kommer en plussledning inn, og en som går ut. Men hva med det 3. punktet? Sitér dette innlegget Link to post
MagnusB Svart 4.November.2018 Link til dette innlegget Svart 4.November.2018 Bruddet er over 1 og 2, nr 4 er jord til indikasjonlyset i bryteren :) Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 4.November.2018 Link til dette innlegget Svart 4.November.2018 Eller for å putte det inn med t-skje: Legg en minusledning rett på nr. 4 Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Skate Svart 4.November.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.November.2018 Takk for svar. Betyr det at minusledning fra Spylepumpe skal til bryter, og ikke på minus-koblingsskinne? Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 4.November.2018 Link til dette innlegget Svart 4.November.2018 Er kun + som brytes i bryter. Så + inn på bryter og + ut fra bryter til pumpe. Eventuelt rele ved høyt strømtrekk på pumpe. ÷ fra pumpe til ÷ skinne. ÷ til bryter er kun for lyset i bryter. Så den kan du ta fra nærmeste plass du har minus. Sitér dette innlegget Link to post
Skate Svart 4.November.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.November.2018 Takk. Da tar jeg nok minus til bryteren fra minusskinnen, siden den ligger nært bryteren? Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 5.November.2018 Link til dette innlegget Svart 5.November.2018 @Skate, dette har jeg tegnet opp på en pappkartong for deg. har du surret bort de pappbiten Spøk til revolver; hvis du tar en titt på esken til spylepumpa så er det et skjema der du ikke kan ta feil av Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Skate Svart 5.November.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.November.2018 Ok, Komodo. Nytt fagfelt for meg dette her?, så jeg må gå litt grundig inn i oppgavene før de utføres? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.