Vaagen Startet 5.November.2018 Del på Facebook Startet 5.November.2018 Jeg skal se på en båt i Hvaler-Fredrikstad - området. Hvis det blir kontrakt, blir det med forbehold om bl.a. besiktigelse av mekaniker. Båten har også blitt reparert for en plastskade, så det kan være aktuelt, å få en kompetent person til å vurdere dette arbeidet. Jeg er ikke kjent i området, og ber om tips til personer/firma jeg bør bruke. Dette vil selvsagt være betalt arbeid. Sitér dette innlegget 1988 Silver Viking 462, Mercury 35hk 1986 Fjord Touring 930 CC, VP AD41A 2016 Terhi 445C, Tohatsu 30hk Link to post
Kallethekid Svart 5.November.2018 Del på Facebook Svart 5.November.2018 Jeg kjenner til flere som er flinke, men må nesten vite litt mere: Er det innenbordsmotor? Hvilket merke? Hvor ligger båten? Sitér dette innlegget Link to post
Vaagen Svart 5.November.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.November.2018 Yanmar innenbords, båten ligger på Hvaler. Sitér dette innlegget 1988 Silver Viking 462, Mercury 35hk 1986 Fjord Touring 930 CC, VP AD41A 2016 Terhi 445C, Tohatsu 30hk Link to post
Komodo Svart 5.November.2018 Del på Facebook Svart 5.November.2018 Send meg en IM hvis du vil at jeg skal dra og se på den for deg. Jeg bor på Hvaler. Hvis du er interessert i proffe plastreparatører og mekanikere har jeg kontakter der også. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.