Edh1 Startet 9.November.2018 Del på Facebook Startet 9.November.2018 Har en Grand RIB med 8 hk Tohatsu 2 takter. Ønsker å montere jockey med rattstyring. Hva trenger jeg av deler foruten selve jockey`en? Ratt og styresnekke må jeg jo ha, men hvilken type? Hvilke braketter må jeg ha bak ved motor for å feste styringen? Trenger ikke hydraulikk, bare enkel arm på motor? (Hvilke type?) Gass/gir - hvilke type kan fungere? Noen som har en oppskrift på dette? Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 9.November.2018 Del på Facebook Svart 9.November.2018 Tohatsu har vel både oppskrift og kit for ombygging fra rorkult til rattstyring. Koster sikkert noen båtlapper. Sjekket ebay? Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Edh1 Svart 9.November.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.November.2018 Prøvde eBay, hva kalles settet? Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 10.November.2018 Del på Facebook Svart 10.November.2018 tohatsu remote control kit f.eks. så legger du til modell på motor og årstall. Da finner du noe. Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.