stigbåt Startet 14.November.2018 Del på Facebook Startet 14.November.2018 Skal en tur til USA, og tenkte da at jeg skulle kjøpe en Simrad GO7 plotter til skjærgårdsjeepen. Men jeg lurer på om det er helt uproblematisk å kjøpe plotter i USA. Vil den fungere som en plotter kjøpt her hjemme. Sitér dette innlegget Link to post
Ruby Svart 14.November.2018 Del på Facebook Svart 14.November.2018 Den vil nok fungere, men tenker du at du sparer mye på å kjøpe i USA? Sitér dette innlegget Link to post
stigbåt Svart 15.November.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.November.2018 Jeg vet egentlig ikke hva butikk pris er i USA, men jeg handler selvsagt her hjemme hvis det bare er "småpenger" å spare på å kjøpe den i USA. Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 15.November.2018 Del på Facebook Svart 15.November.2018 Husk muligheten for reklamasjon du har ved kjøp i Norge. Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 15.November.2018 Del på Facebook Svart 15.November.2018 Ja det vil den Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
wpk Svart 15.November.2018 Del på Facebook Svart 15.November.2018 Jeg kjøpte en Garmin 721 i USA for noen år siden og sparte en del, men da var nok dollaren lavere, Det var ikke en veldig dyr enhet så jeg tok sjansen og den fungerte fint den tiden jeg hadde den. ( 3 år) Du får ikke 5 års reklamasjonsrett som her hjemme, jeg fikk 12 måneders garanti den gangen men ulempen er at hvis noe skjer så må du selv bekoste frakt frem og tilbake. Skal du gjøre det riktig så må du kjøpe på utførsel og sørge for at du får igjen VAT når du forlater landet og fortolle den og betale 25% mva her hjemme. Priser finner du lett på nettet, vanligvis nok å skrive inn merke og modell. Jeg kjøper en del mekaniske reservedeler fra USA og det er greit, har ikke hatt behov for å reklamere på noe. Med dyr elektronikk ville jeg nok valgt å kjøpe her hjemme Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 16.November.2018 Del på Facebook Svart 16.November.2018 Var over for 2 uker siden, og det er ikke mye å tjene på elektronikk. så handla ingenting. kjekkere med 5 års reklamasjon. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF,CMID, NFS & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.