Jump to content

Koble nye instrumenter

925Riviera

Recommended Posts

Instrumenter og instrumenter, det er so mangt. Det kan vera individuelle instrumenter, eller ein instrumentpakke med ein databuss av noka slag, Sistnevnte kan eg ingenting om. Men fortel om hvilken motor du har, gjerne litt bilder av motoren, so må det gå an å laga eit skjema for desse instrumenta, til deg.

Ellers so meiner eg at gamle ledninger er lite å samla på, når du skifter sopass mykje, det er berre å røska vekk og leggja nytt, slik at du veit med deg sjølv at ledningane er nye, so du kan skylda på meg når det ikkje virker.

og bak på dem gamle instrumentene står det som regel merket med + - og s, dette står som regel på dem nye instrumentene også eller i brukerveiledning/koblingsskjema som følger med instrumenter, eneste det kan hende du må gjøre er å bytte følerer også, spes oljetrykk, vanntemp og noen ganger føler for tankmåler også, er ledningsnettet bra, så kan det brukes, er ledningsnett i dårlig stand, så byttes det hele veien, men greit og vite hva motor du har, det ligger mange koblingsskjemaer på nett tilgjengelige, husk å merk alle ledninger med navn og hva hver ledning går til, da er det mye letter å få koblet opp igjen dem nye instrumentene

Redigert av Andor (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...