Jump to content

Hvor går turen 19 til 21 august


Fjord Holiday

Recommended Posts

Til fjell og hogge ved :sad: . Og jeg som hadde tenkt meg på Havnedagene i Haugesund i helgen...

Men jeg fikk i alle fall med meg konvoien av gamle båter inn Smedasundet i går kveld. Så blant annet at Poseidon var på plass, sammen med flere andre eldre slepebåter. Stemningsfullt var det!

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Ikea ... :cryin:

 

Denne helgen blir det seilt regatta Askøy rundt. Langt over 100 båter påmeldt.Håper på litt mer vind enn i dag, for nå er det helt vindstille :rolleyes:

<{POST_SNAPBACK}>

Godt tips. Altså reiser man sørover for å få fred for sklute-båtenes illogiske manøvrering. :wink:

 

Til fjell og hogge ved :sad: . Og jeg som hadde tenkt meg på Havnedagene i Haugesund i helgen...

Men jeg fikk i alle fall med meg konvoien av gamle båter inn Smedasundet i går kveld. Så blant annet at Poseidon var på plass, sammen med flere andre eldre slepebåter. Stemningsfullt var det!

<{POST_SNAPBACK}>

Hmmm.... bare et par-tre timer sørover ... Undres på hva QB må bestikkes med for å gå med på en slik kjapp tur??? :confused:

I've always been crazy, it has kept me from going insane.
vimpel_entusiast_signatur.gif

www.baatjuss.no  |  www.judiciumblawg.no

Link to post
Share on other sites

Her i Sandspollen er det flere båter enn noen sinne. Gårsdagen ble avsluttet med et gedigent langbord med trekkspillmusikk. Odd fra Døbak serverte hyggelige toner mens praten satt løst. Midt på ordet satte vi opp en stander med Baatplassen-vimpel. Bildet kommer senere.

 

Når vimpelen er oppe betyr det at vi alle er inkluderende og ikke eksluderende (Syverts sitat) får nye gjester i bukta.

Hvor ferden går i dag vites ikke.


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

:cryin::cryin::cryin::cryin:

Har lovet meg bort til noe fotballgreier. Gjorde det for lenge siden, dessverre. Må spille kamp i dag også. :cryin: Så det blir ingen tur før søndag kanskje. :cryin: Og så DET været da! Maken til uflaks! Skal aldri love meg bort til noe arrangement på sommeren mer. Typisk at da kommer det fineste været på hele sesongen, og vi får ikke brukt båten. :headbang::headbang::headbang: . :cryin::cryin:

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...