Jump to content

Snart 800


Bajaz

Recommended Posts

Fantastisk !

Når jeg meldte meg inn 12/09/02  som medlem nr. 11, Hadde jeg vel aldri forestilt meg at denne plassen skulle bli så populær.

Men når vi nå straks runder medlem nr: 800 vil jeg alikevel atter en gang takke alle ildsjeler som ( jeg har inntrykk av står på hele døgnet ) sørger for at dette er den beste båtsiden på Webben !

Mvh. Bajaz

Bella 621

Mercury Optimax 150

Link to post
Share on other sites

Fantastisk !

Når jeg meldte meg inn 12/09/02  som medlem nr. 11.........

:cool: Hvordan finner man ut hvilket medlemsnummer man har? :cool: ... det er ikke oppgitt noe nummer i medlemslisten.....

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

:lol: Hvordan finner man ut hvilket medlemsnummer man har? :cool: ... det er ikke oppgitt noe nummer i medlemslisten.....

Nei, det gjør ikke det men du kan jo telle fra toppen.... :flag:  enkelt for meg som står som nr. 4, verre for andre som må bla seg gjennom 7-8 sider for å finne seg selv.

 

Nå er vi forresten 799 - hvem blir nr. 800????

Rolf

som trives best med Sommer, Sol og Sørland

"Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" 

Roald Amundsen

Link to post
Share on other sites

:smiley: Jeg håper vi kan ta en kontakt med hverandre ute på fjorden,det er jo bare å se etter den fine vimpelen vår.

Jeg har vel en følelse av at det er veldig mange som ikke har vimpelen enda så det kan bli tynt mellom "vimpelbåtene".  Det er ikke mange uker siden Ingar ga inntrykk av at salget gikk relativt tregt. Jeg må tilstå at det tok litt tid før jeg somlet meg til å bestille jeg også.
Link to post
Share on other sites

Jeg har vel en følelse av at det er veldig mange som ikke har vimpelen enda så det kan bli tynt mellom "vimpelbåtene".

Ja, man må nok ha "flaks" for å finne en båt med vimpelen.

Av 100 produserte er det så langt halvparten spredt over hele landet.

 

For å illusterere, her i Søgne vil jeg anta at det befinner seg nærmere etpar tusen båter.

Kun en med vimpel... :headbang:

 

PS: Hvis man ikke husker når man registrerte seg på forumet så finner man det i profilen.

Link to post
Share on other sites

Ja, man må nok ha "flaks" for å finne en båt med vimpelen. Av 100 produserte er det så langt halvparten spredt over hele landet.

TRAGISK: Over 800 registrerte brukere her på Baatplassen og så har bare 50 personer (eller mindre om noen har kjøpt to eller flere vimpler) valgt å støtte prosjektet økonomisk. 1 av 16 ..... :wink:
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...