Bajaz Startet 22.Mai.2003 Del på Facebook Startet 22.Mai.2003 Fantastisk ! Når jeg meldte meg inn 12/09/02 som medlem nr. 11, Hadde jeg vel aldri forestilt meg at denne plassen skulle bli så populær. Men når vi nå straks runder medlem nr: 800 vil jeg alikevel atter en gang takke alle ildsjeler som ( jeg har inntrykk av står på hele døgnet ) sørger for at dette er den beste båtsiden på Webben ! Sitér dette innlegget Mvh. Bajaz Bella 621 Mercury Optimax 150 Link to post
Walter_S Svart 22.Mai.2003 Del på Facebook Svart 22.Mai.2003 Fantastisk ! Når jeg meldte meg inn 12/09/02 som medlem nr. 11......... Hvordan finner man ut hvilket medlemsnummer man har? ... det er ikke oppgitt noe nummer i medlemslisten..... Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Rolf Svart 22.Mai.2003 Del på Facebook Svart 22.Mai.2003 Hvordan finner man ut hvilket medlemsnummer man har? ... det er ikke oppgitt noe nummer i medlemslisten..... Nei, det gjør ikke det men du kan jo telle fra toppen.... enkelt for meg som står som nr. 4, verre for andre som må bla seg gjennom 7-8 sider for å finne seg selv. Nå er vi forresten 799 - hvem blir nr. 800???? Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Helge Svart 23.Mai.2003 Del på Facebook Svart 23.Mai.2003 "Kenneth" i Ålesund ble nummer 800. Det er nå 802 medlemmer Sitér dette innlegget Skibsplast 655 Selected m/Suzuki DF140, Skibsplast 450VS m/Yamaha90, Sunwin 14 m/Yamaha40, VEA 14 m/Mercury15, Suzumar 265 m/Tohatsu8, Pioner 8 m/Mercury5, Plastimar 8 m/Tohatsu5 Link to post
emmis Svart 23.Mai.2003 Del på Facebook Svart 23.Mai.2003 Jeg håper vi kan ta en kontakt med hverandre ute på fjorden,det er jo bare å se etter den fine vimpelen vår. Sitér dette innlegget Link to post
Helge Svart 23.Mai.2003 Del på Facebook Svart 23.Mai.2003 Jeg håper vi kan ta en kontakt med hverandre ute på fjorden,det er jo bare å se etter den fine vimpelen vår.Jeg har vel en følelse av at det er veldig mange som ikke har vimpelen enda så det kan bli tynt mellom "vimpelbåtene". Det er ikke mange uker siden Ingar ga inntrykk av at salget gikk relativt tregt. Jeg må tilstå at det tok litt tid før jeg somlet meg til å bestille jeg også. Sitér dette innlegget Skibsplast 655 Selected m/Suzuki DF140, Skibsplast 450VS m/Yamaha90, Sunwin 14 m/Yamaha40, VEA 14 m/Mercury15, Suzumar 265 m/Tohatsu8, Pioner 8 m/Mercury5, Plastimar 8 m/Tohatsu5 Link to post
Ingar Svart 26.Mai.2003 Del på Facebook Svart 26.Mai.2003 Jeg har vel en følelse av at det er veldig mange som ikke har vimpelen enda så det kan bli tynt mellom "vimpelbåtene".Ja, man må nok ha "flaks" for å finne en båt med vimpelen.Av 100 produserte er det så langt halvparten spredt over hele landet. For å illusterere, her i Søgne vil jeg anta at det befinner seg nærmere etpar tusen båter. Kun en med vimpel... PS: Hvis man ikke husker når man registrerte seg på forumet så finner man det i profilen. Sitér dette innlegget Link to post
Helge Svart 26.Mai.2003 Del på Facebook Svart 26.Mai.2003 Ja, man må nok ha "flaks" for å finne en båt med vimpelen. Av 100 produserte er det så langt halvparten spredt over hele landet.TRAGISK: Over 800 registrerte brukere her på Baatplassen og så har bare 50 personer (eller mindre om noen har kjøpt to eller flere vimpler) valgt å støtte prosjektet økonomisk. 1 av 16 ..... Sitér dette innlegget Skibsplast 655 Selected m/Suzuki DF140, Skibsplast 450VS m/Yamaha90, Sunwin 14 m/Yamaha40, VEA 14 m/Mercury15, Suzumar 265 m/Tohatsu8, Pioner 8 m/Mercury5, Plastimar 8 m/Tohatsu5 Link to post
bliss X Svart 26.Mai.2003 Del på Facebook Svart 26.Mai.2003 Før i tiden hadde man noe som het "spiseplikt" "slipstvang" osv som en stakkar måtte forholde seg til for å få seg en øl. Det bør kanskje innføres vimpeltvang ? :lol: Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.