Kaptein Smygen Startet 25.November.2018 Del på Facebook Startet 25.November.2018 har fått tak på en 15 ft jolle som jeg tenkte å bygge om til en daycruser eller speedbåt, å ha me meg på tur med den andre båten :) hav burde jeg bruge får å lage et dekk over bauen å frem til styret ! har litt liyy ¨å laga den litt i anikk kam na si har 2 kuke gamle motorer ståene så jeg vill sette på, å få samme stilen så de gode gamle moterne :) sitter å tenker på om eg skal gjøre alt i tre isteden for plast :P tar i mot tips ! ps, beklage har ikke noe bilder av båten nå henter den i helgen Sitér dette innlegget Link to post
Taskeladden Svart 25.November.2018 Del på Facebook Svart 25.November.2018 Har ingen andre forslag en å ta 2 konjakker mindre før du begynner å støpe ?? Sitér dette innlegget A jack of all trades is a master of none, but oftentimes better than a master of one Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.