Ruin 2 Startet 26.November.2018 Del på Facebook Startet 26.November.2018 Skal renovere styrhus/kabin på en plast båt og ønsker tips på måte og type lim til å lime skai til glassfiberen. Har forstått at det ikke er all lim som fungerer like bra og til og med løser opp skai. Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 26.November.2018 Del på Facebook Svart 26.November.2018 Mener jeg brukte Casko Flex på standard 3mm ekspandert vinyl trekk. Sitér dette innlegget Link to post
Bestyreren Svart 26.November.2018 Del på Facebook Svart 26.November.2018 Når eg gjorde det brukte eg vanlig kontaktlim på boks og pensel. Pensle lim på båten og hang vennen på som tapet. Har solgt den båten, men hadde den 5 år uten at det løsnet. Sitér dette innlegget Link to post
Mr_Stian Svart 27.November.2018 Del på Facebook Svart 27.November.2018 Jeg brukte biltema sin kontaktlim å pensel når jeg tok mitt. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 27.November.2018 Del på Facebook Svart 27.November.2018 Bestyreren skrev for 11 timer siden: Pensle lim på båten og hang vennen på som tapet. Sånn behandler man ikke sine venner Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Bestyreren Svart 28.November.2018 Del på Facebook Svart 28.November.2018 22 hours ago, index said: Sånn behandler man ikke sine venner Ser den. J.... Ordbok dritt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.