Mathias Startet 19.August.2005 Del på Facebook Startet 19.August.2005 Hej på Er Jag har köpt en snekke som heter Diana den är 19 fot är det någon som kan hjälpa mig att hitta information om båten? det är ett halv fabrikat från Norge (tror jag) Sitér dette innlegget Link to post
Mathias Svart 19.August.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.August.2005 hallå!! Är det ingen som vet något om märket Diana Är tacksam för alla tips var jag ska leta jag har frågat båthandlare i Sverige men ingen av dem har någon info om båten. Det jag letar efter ä bilder på inredningen i orginal Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 20.August.2005 Del på Facebook Svart 20.August.2005 Har du vært i kontakt med Diana Boats? Sitér dette innlegget Link to post
Mathias Svart 21.August.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 21.August.2005 Stort tack cand.noe! Jag har letat efter deras hemsida. men viste inte att de heter Dianaboats Om man söker på diana19 hamnar man bara på porrsidor vet du om det fins någon hemsida för diana ägare? Sitér dette innlegget Link to post
Baywatch Svart 21.August.2005 Del på Facebook Svart 21.August.2005 Dessverre, vet ikke om noe slike sider. Diana-båtene har vel aldri vært noen volum-selger, så noe stort marked for slike sider finnes antakelig ikke. Jeg vet heller ikke om dagens Diana Boat kan hjelpe deg heller, da de ser ut til å være et forholdsvis nytt firma. Men det er jo en plass å begynne. Det hadde hjulpet med et bilde av båten din, for ofte har en båttype blitt solgt under flere merkenavn. Jeg har en mistanke om at båten din kan ha blitt solgt som både Sunny og Inter også. Sitér dette innlegget Link to post
Alvito Svart 23.August.2005 Del på Facebook Svart 23.August.2005 Kan du legge ut et bilde av båten?? Sitér dette innlegget Link to post
mavi Svart 24.August.2005 Del på Facebook Svart 24.August.2005 Jeg har hørt endel positivt om båten av yrkesfiskere. Det gikk vel mest på at den var stabil og en god sjøbåt. Det er ikke Diana Boats som produserer den lenger, men jeg vet at det var et ektepar som støpte i formene, men disse var nå solgt til en tredje person. Sitér dette innlegget Link to post
Heba Svart 26.August.2005 Del på Facebook Svart 26.August.2005 Hei! Tror min onkel hadde en diana 19 - har sett skroget i ettertid med mange ulike navn. Hans båt var halvfabrikata, med stor og solid vindskjerm, U-sofa akter og to langsgående benker forran førerposisjon. Grunnen til at han valgte Diana framfor andre snekker på samme størrelse, var at motoren ligger under dørk, slik at motorkassen ikke tar opp plass. Han hadde en ca 33 hk Yanmar - som vistnok var i største laget rent fysisk å få plass til. Båten opplevdes som solid og trygg, og den egnet seg både til fisking og til late dager med soling. Sitér dette innlegget Link to post
Alvito Svart 27.August.2005 Del på Facebook Svart 27.August.2005 Har noen bilde av en Diana 19?? Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 27.August.2005 Del på Facebook Svart 27.August.2005 (redigert) Har noen bilde av en Diana 19?? Jada, bare et øyeblikk - må "rote" de frem......... Nåda! :o) Såvidt jeg erindrer ble Diana 19 levert med 1-sylindret BMW diesel på 10 hk som standard. Redigert 27.August.2005 av Walter_S (see edit history) Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Mathias Svart 28.August.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.August.2005 Hej Ursäkta att det tog tid (dataproblem) här kommer iallafall några bilder på min snipa, den är byggd 1977 på västkuten av en yrkesfiskare, Motorn är en yanmar disel 7kW SB12G. Sitér dette innlegget Link to post
Mathias Svart 28.August.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.August.2005 här kommer fler Sitér dette innlegget Link to post
Mathias Svart 29.August.2005 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.August.2005 Walter-s Har du några bilder från inredningen skulle vara tacksam för lite inspiration Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 29.August.2005 Del på Facebook Svart 29.August.2005 Walter-s Har du några bilder från inredningen Sorry! :o( Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
wasler Svart 17.Mars.2011 Del på Facebook Svart 17.Mars.2011 hei er det noen her som har peiling på marna mb10a motor? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.