TR6 Startet 3.Desember.2018 Del på Facebook Startet 3.Desember.2018 Hei, noen som har anbefaling på firmaer som er gode på service/overhaling av slik vannvarmer? Gjerne Stor-Oslo området. Sitér dette innlegget Link to post
Langedahl Svart 3.Desember.2018 Del på Facebook Svart 3.Desember.2018 Fyksen eller Meca. Jeg endte opp med å kjøpe ny, på Meca får du kjøpt bare brennerenheten uten resten av settet. Jeg betalte 6200 ink for en D4sw, S utgaven er vel rimeligere da den har ekstern pumpe. Sitér dette innlegget Link to post
I.M.S. Svart 4.Desember.2018 Del på Facebook Svart 4.Desember.2018 Ta en "titt" på forhandlerlista til Eberspächer Norge. Sitér dette innlegget Link to post
TR6 Svart 16.Januar.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Januar.2019 Hei alle! Forhandlerlisten er ikke riktig/oppdatert. For interesserte har jeg omsider funnet ut at firma "Oslo Bilstereo" kan servicere alle slags Ebere. Både for bil og båt. Dette på råd fra Eber Norge themselves. Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 16.Januar.2019 Del på Facebook Svart 16.Januar.2019 Jeg har brukt Thorleif Aas i Brobekkveien i Oslo og har god erfaring. Du må selvsagt demontere og bringe varmeren til dem. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.