BØstrøm Startet 10.Desember.2018 Link til dette innlegget Startet 10.Desember.2018 Har vært inne på spørsmålet i en annen tråd, men føler meg usikker på svaret. Jeg har koplet opp en 7700 series Blue Sea Remote Batteryswitch før LifePo4 batteriene i båten. Den har fjernstyring via bryter, som jeg setter i panelet. Den gir plussignal når jeg trykker på knappen, og batteriswitchen kopler vekk strømmen. Ved nytt trykk på bryteren, kobler den batteriene til igjen. Jeg har lyst til å bruker signal fra Rec Bms i serie med dette, for utkobling ved over, eller underlading. Slik jeg forstår, vil releutgangen på bms ligge med signalstrøm på bryteren, helt til over, eller underverdi/ladespenning opphører. Ikke optimal løsning, men god nok for meg, hvis switchen tåler dette. Er redd den kan brenne noe i bryteren, og har sendt spørsmål om dette til Bluesea, men de har ikke svart på denne henvendelsen siden fredag. Noen som vet? Noen som vet? Sitér dette innlegget Link to post
BØstrøm Svart 11.Desember.2018 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Desember.2018 Svarer meg selv, siden jeg til slutt fikk svar fra Bluesea. Det vil ikke fungere, slik jeg var redd, da det vil "burn out the controls" Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.