Reica 2 Startet 12.Desember.2018 Del på Facebook Startet 12.Desember.2018 Vurderer å montere flaps på Nidelv 28, men ser sjelden dette er påmontert denne båttypen. Er det noen erfaringer og typer som dere kan dele. har 160 hk motor. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 12.Desember.2018 Del på Facebook Svart 12.Desember.2018 (redigert) Hei, Nå er vel det største problemet med N28 at det går for lavt med baugen i utgangspunktet, så behovet for å få presset den ytterligere ned er neppe til stede. Det er nok årsaken til at så få har dette, vil jeg tro. Føler du at du har behov for å korrigerer for skiftene vektbalanse sideveis, er det årsaken til å du tenker å montere det ? Redigert 12.Desember.2018 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Reica 2 Svart 12.Desember.2018 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Desember.2018 nei, tenkte bare at det kunne hjelpe på drivstoff forbruk. har bare hatt båten en kort stund. Da trenger jeg ikke å prioritere dette før jeg blir mer kjent med båten. takk for svar. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.