Jump to content

Oljeslange inn på turbo. Ford sabb

Summer_dreams

Recommended Posts

Den einaste løysinga på dette som eg ser det er å bruke ein meisel og prøve bestemt dreie den med å slå nedover og med klokka. For å få den tett. Går ikkje det ville eg prøvd å løsne den på samme vis bare mot klokka, det er viktig å ikkje herpe mutteren så ein ikkje får innpå ein stjernenøkkel etterpå.

Går ikkje dette så er det bare å kutte røret med ein rørkuttar, (får det billiig på BT) https://www.biltema.no/bil---mc/bilverktoy/bremseverktoy/rorkuttere/rorkutter-2000016948 , det einaste er at den krev eit stykke rett rør.....dei dyrare trur eg ein kan kutte i rør i bøyg. https://www.billigvvs.no/Verktoey-VVS-verktoey-Roerkutter--Ridgid-65S-Roerkutter-til-rustfri-staal-roer-6-65-mm-med-X-CEL-funksjoner-1022811.html?gclid=CjwKCAiA9efgBRAYEiwAUT-jtHcgunKtci-hjiCCKclpTMM2B8xJYYiWc6D64v8to3lzguy-Ep_k7xoCEW0QAvD_BwE, Ein dyrare smekrare versjon.

Slik det er på mine motorar, så er det ei kraging og mutter på innsida av kragen igjen mot motoren, løsne oljerøret der først, så kuttar ein der bøygen går nedover mot motor så er ein sikker på ikkje å få spon i turbo, etterpå er det bare å tre innpå ein nøkkel og løsne.

Passar ein på å ha nok lengde på røret er det bare å sølvlodde på ein banjo og kjøpe forlengar, banjoskrue og kobbarpakningar....og vips ...ferdig:) 

PS: husk ta av røret og gjera det reint før montering.

Redigert av M/B Nordheim (see edit history)

Westcruiser 37, Mørebas 7200 med BMW D530-VP290DP, Skibsplast 19 Family-ship med VP AQ151-290SP Totalmedlem RS

Diagnose: Erklært kronisk båtintressert.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...