Sarita Startet 10.Januar.2019 Del på Facebook Startet 10.Januar.2019 heia,eg har hadd båten min på land uden diesel i tanken.mitt spørsmål er:kommer det dieselpest i tanken om den er uden diesel i ett år???? Sitér dette innlegget Link to post
Ove T Svart 10.Januar.2019 Del på Facebook Svart 10.Januar.2019 Hej Nej, dieselbakterier behöver diesel med vatten. Hälsningar Ove Sitér dette innlegget Link to post
Jannmar Svart 10.Januar.2019 Del på Facebook Svart 10.Januar.2019 Ikke om den er vaksinert Sarita skrev 31 minutter siden: heia,eg har hadd båten min på land uden diesel i tanken.mitt spørsmål er:kommer det dieselpest i tanken om den er uden diesel i ett år???? Ikke om den er vaksinert. Sitér dette innlegget Link to post
Jannmar Svart 11.Januar.2019 Del på Facebook Svart 11.Januar.2019 Jannmar skrev for 9 timer siden: Sarita skrev for 10 timer siden: heia,eg har hadd båten min på land uden diesel i tanken.mitt spørsmål er:kommer det dieselpest i tanken om den er uden diesel i ett år???? Ikke om den er vaksinert. Fra spøk til alvor: Om tanken er tom, dvs helt rein, uten spor av diesel, kan du ikke få dieseldyr. Det er som Ove T sier: Dieseldyr må ha diesel + vann. De lever i sjiktet mellom vannet og dieselen. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.