jørn Startet 12.Januar.2019 Del på Facebook Startet 12.Januar.2019 Jeg har båtplass der Glomma renner ut i havet, Fredrikstad, og skal derfor benytte anoder i aluminium. Jeg har googlet rundt men finner ingen som selger, uten om i Danmark. Trenger anoder for trimflaps, baugpropell, skrog og aksel. Noen som har tips til butikk/nettbutikk? Sitér dette innlegget Link to post
Linea Svart 12.Januar.2019 Del på Facebook Svart 12.Januar.2019 Hei Har de samme utfordringene selv. Telmo har endel og skaffer i alu. De er en importør meg bekjent, men har egen nettside, tror en kan kjøpe der som privatperson men de har et forhandler nettverk også. Anoder til Yanmar motor og Sleipner thruster har jeg ikke funnet enda. Flott at det kommer en tråd på dette for det er ikke alltid like enkelt for oss som trenger alu. Har selv prøvd magnesium, men de varer ikke lenge. Sitér dette innlegget Link to post
Kallethekid Svart 12.Januar.2019 Del på Facebook Svart 12.Januar.2019 Hvis de ikke varer lenge fungerer de vel? Hvis jeg har forstått problemet riktig er vel utfordringen att Zinkanoder passiviseres i ferskvann og ikke lenger ofres? Sitér dette innlegget Link to post
jørn Svart 12.Januar.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Januar.2019 Jeg har benyttet sink, men eneste som skjer er at det blir et hvitt lag rundt. De er like fine år etter år, så virkningsgraden er = 0. Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 12.Januar.2019 Del på Facebook Svart 12.Januar.2019 Kjøpte orginal aluminiumsanode til min Honda outboard hos merkeforhandler. Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 12.Januar.2019 Del på Facebook Svart 12.Januar.2019 Disse karene kan det de holder på med. Olaussen i Haugesund kan levere alt du måtte ønske. Denne i Harstad kjenner jeg ikke. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.