Andor Startet 16.Januar.2019 Del på Facebook Startet 16.Januar.2019 Må nok bare si at dette er gode motorer, var nede og startet opp motoren i dag i 11 minus, da har båten stått i 3 mnd pga skifte av lydpotte og eksoslange, tok litt tid før dem fikk delene til Norge pga størrelsen på lydpotte og eksoslange, denne motoren har gått 5000 timer uten problemer, alltid startet, så hadde vært litt gøy å høre andre sine erfaringer med div motorer å start i kulde Sitér dette innlegget Link to post
boble65 Svart 16.Januar.2019 Del på Facebook Svart 16.Januar.2019 Volvo penta tamd30a. 3500 timer. Starter lett bestandig uansett om det er 3 eller 6 måneder siden? Sitér dette innlegget Link to post
Taakeferd Svart 17.Januar.2019 Del på Facebook Svart 17.Januar.2019 Har også denne motoren, skiftet nettopp turbo på min ettersom jeg ikke oppnådde riktig turtall. Hjalp forsåvidt ingenting, men trenger nok å slippes? har du hatt noen problemer med din.? Er vel ingen zink på desse motorene? Ser i permen som fulgte med at Impeller ble byttet i 2009, hvor ofte skifter du den? Min er gått 1200 timer og er fra 1994. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.