Mortni Marex Startet 20.Januar.2019 Del på Facebook Startet 20.Januar.2019 Hei lurer på om det er noen som kan hjelpe meg med å finne et rimelig skillerele, som jeg kan bruke til baugpropell. Har tenkte å sette et batteri foran sammen med baugpropell. Tenker å bruke eksisterende kabler til å lade batterie med. Det går ca 200amp igjennom kabler ved bruk av baugpropell. Sitér dette innlegget Link to post
Morten:) Svart 20.Januar.2019 Del på Facebook Svart 20.Januar.2019 Hei, vet ikke hva slags installasjon du har og det finnes mange løsninger på hvordan dette løses men jeg har god erfaring med dette. http://www.sterling-power.no/stnpsr.htm Morten Sitér dette innlegget Link to post
Kjellg Svart 20.Januar.2019 Del på Facebook Svart 20.Januar.2019 Vet ikke hva du tenker på eller hva du mener med skillerele. Hadde en tanke i hodet klart innledningsvis når jeg begynte å lese innlegget, men så sier du 200A og da ble jeg litt usikker. Men om det kun er snakk om å lade batteriet så er det flere måter det kan gjøres på. Hvor tykke kabler er det du har fram til thruster, og hvilken thruster er det du har? Og lengden på kablene. Sitér dette innlegget Link to post
mateco Svart 21.Januar.2019 Del på Facebook Svart 21.Januar.2019 (redigert) Hvorfor ? Vanligvis så er slike tiltak for å spare grove kablinger eller for at man synes baugpropellen yter dårlig med spenningsfallet i eksisterende kabling. Hva er ditt argument for å sette inn et skillerele og ekstra batteri ? Redigert 21.Januar.2019 av mateco (see edit history) Sitér dette innlegget Jo mere man lærer jo mere kunnskap får man om hva man ikke vet !! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.