Bayliner77 Startet 20.Januar.2019 Del på Facebook Startet 20.Januar.2019 Hei der ute Har et håp at en der ute kan bidra med noen tips på veien☺️ Som Topic så har jeg en 98mod Bayliner 2855 Cierra 30fot som trenger litt oppgradering. Skinnsetene ute har sett sine bedre dager og trengs enoppdatering. Jeg har sett flere nettsider fra USA som selger ferdig sydde trekk ( komplette sett) til flere forskjellige Bayliner modeller, men har ikke funnet til min. Er det noen som har noen tips til nett sider eller hvor jeg kan forhøre meg? Sitér dette innlegget Link to post
Bayliner 28-55 Svart 25.Januar.2019 Del på Facebook Svart 25.Januar.2019 Heisan! Har nok ikke svar på ditt spørsmål, men kanskje du kan hjelpe meg? Har en 2855 Ciera - 2002 og ser at jeg også bør gjøre noen oppdateringer på setesiden om ikke alt for lenge, men i første omgang innvendig.. Har du noen tips på nettsider som kanskje kan være til hjelp der? Sitér dette innlegget 2002 - 2855 Ciera 6,5L Peninsular 310 Link to post
mk414 Svart 26.Januar.2019 Del på Facebook Svart 26.Januar.2019 Jeg har også sett etter dette, men funnet akkurat det samme som trådstarter. Jeg har gitt opp med å finne noe til denne båten. Alternativene mine er å kjøpe stoff og trekke om setene selv, eller sende det bort. Jeg kom i kontakt med en et firma www.salmakerverksted.no fra Sofiemyr på Kolbotn som laget døra bak på kalesjen min, fant ingen som hadde mal på dette, men han lagde mal og det ble meget bra, nå bytter han alle tre vinduene foran på kalesjen. Veldig dyktig fyr og har veldig fine priser. Han tar også på seg trekking av seter og jeg har sett noe av arbeidet hans, og kan si at det er meget bra. Sitér dette innlegget Link to post
Bayliner77 Svart 17.Februar.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.Februar.2019 Hei Mk414 tusen takk for svar. Som deg så har jeg sittet utallige timer på nett for og finne noen som kan hjelpe, men uten hell. Har også hatt kontakt med 5 forskjellige firmaer i statene men de har kun til mindre Bayliner modeller. så har tenkt samme tanken. Og sy disse selv. Har trekt om alle putene innvendig men da må jeg få lånt meg en større / kraftigere maskin. Sitér dette innlegget Link to post
Bayliner 28-55 Svart 8.Mars.2019 Del på Facebook Svart 8.Mars.2019 Flott utført jobb Bayliner77! "Systua i Båtstø" kan hjelpe meg med å få omtrekt putene innvendig Men hvordan får jeg løs seteryggene for omtrekking? Sitér dette innlegget 2002 - 2855 Ciera 6,5L Peninsular 310 Link to post
Faxen Svart 8.Mars.2019 Del på Facebook Svart 8.Mars.2019 Har du sjekket her: http://monic.no/bayliner/index.html Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Bayliner 28-55 Svart 8.Mars.2019 Del på Facebook Svart 8.Mars.2019 Takker! Skal sjekke ut litt på denne linken. Sitér dette innlegget 2002 - 2855 Ciera 6,5L Peninsular 310 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.