Jump to content

Nye uteputer til Bayliner 2855 Cierra 1998

Bayliner77

Recommended Posts

Hei der ute

Har et håp at en der ute kan bidra med noen tips på veien☺️

Som Topic så har jeg en 98mod Bayliner 2855 Cierra 30fot som trenger litt oppgradering. 

Skinnsetene ute har sett sine bedre dager og trengs enoppdatering. Jeg har sett flere nettsider fra USA som selger ferdig sydde trekk ( komplette sett) til flere forskjellige Bayliner modeller, men har ikke funnet til min. 

Er det noen som har noen tips til nett sider eller hvor jeg kan forhøre meg? 

Heisan!

Har nok ikke svar på ditt spørsmål, men kanskje du kan hjelpe meg? :smiley: :confused:

Har en 2855 Ciera - 2002 og ser at jeg også bør gjøre noen oppdateringer på setesiden om ikke alt for lenge, men i første omgang innvendig..

Har du noen tips på nettsider som kanskje kan være til hjelp der?

Bayliner-.jpg

2002 - 2855 Ciera 6,5L Peninsular 310

Jeg har også sett etter dette, men funnet akkurat det samme som trådstarter. Jeg har gitt opp med å finne noe til denne båten.

Alternativene mine er å kjøpe stoff og trekke om setene selv, eller sende det bort. Jeg kom i kontakt med en et firma www.salmakerverksted.no fra Sofiemyr på Kolbotn som laget døra bak på kalesjen min, fant ingen som hadde mal på dette, men han lagde mal og det ble meget bra, nå bytter han alle tre vinduene foran på kalesjen. Veldig dyktig fyr og har veldig fine priser. Han tar også på seg trekking av seter og jeg har sett noe av arbeidet hans, og kan si at det er meget bra. 

• 4 uker senere...

Hei Mk414

tusen takk for svar. 

Som deg så har jeg sittet utallige timer på nett for og finne noen som kan hjelpe, men uten hell. Har også hatt kontakt med 5 forskjellige firmaer i statene men de har kun til mindre Bayliner modeller.

så har tenkt samme tanken. Og sy disse selv. Har trekt om alle putene innvendig men da må jeg få lånt meg en større / kraftigere maskin.

5F65E467-B141-4F5A-8186-2E8B44BA8744.jpeg

D0BA8982-AB5C-427E-A265-7CC53C1172FB.jpeg

FC683391-2F3F-4906-B17D-DF7F2ECA3258.jpeg

89D872C8-7CD1-41D8-A1F7-59B4297CD9A8.jpeg

• 3 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...