Ottokaptein Startet 21.Januar.2019 Del på Facebook Startet 21.Januar.2019 Hei, er det noen som vet om graf/kurve for drivstofforbruk på 2 stk KAD44 i en Fairline 34 ? Sitér dette innlegget Link to post
WGM Svart 22.Januar.2019 Del på Facebook Svart 22.Januar.2019 Hei, Vil tro at denne tabellen gir deg en meget god indikasjon. KAD 300 er i prinsippet samme motoren som KAD 44, men noe videreutviklet så den har sikkert marginalt lavere drivstoff forbruk. Siden Windy 37 GM er noe større enn Fairline 34 vil jeg anta at dette utjevner seg, uten at jeg vet bredde og vekt på en F34. Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 22.Januar.2019 Del på Facebook Svart 22.Januar.2019 (redigert) Vil Windyen ikke typisk være med drev og Fairlinen med aksling? edit: Svarer mig selv: Nej, Fairline 34 har drev. I hvert fald dem jeg har søgt på. Redigert 22.Januar.2019 av MajorAndy (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.