Jump to content

Vi ser antydning til at det lysner og da dukker "Dra til Sjøs 2019" opp

Gudrun

Recommended Posts

• 2 uker senere...

Mye bra på messen i år, godt humør og positive holdninger hos utstillerne. Dette tegner til å bli en framifrå messe! Selvsagt også fordi Båtadvokaten er hjertelig til stede (i plakatform) som gjest hos Norske Sjø/KNBF. En del heldige båtfolk kan her sikre seg trykt versjon av e-boken "Guide til trygg båthandel" eller den best gjennomtenkte bruktbåtkontrakten også i trykt form. Gunstig forsikring kan man også få tegnet!

2019-01-31 18.17.32.jpg

VK1c.jpg.6c04d1bf9bb21f3019643cc5caad2319.jpg

-- Også kjent som Skipper Worse

12 hours ago, Ruby said:

Jeg var innom messen like etter åpning idag, og det strømmet på med folk.....

Selv var jeg bare ute etter en ny motor til jollen, og slo til på et godt tilbud på en 15 hk Mercury EFI.

Årets messe er visstnok den største noensinne, og de som er ute etter ny båt kan nok sikre seg et godt tilbud.

Mercury 10 Viking er 15 hk, bare ved å ta av en skrue på forgasserspjelet!  jeg bytta ut motoren på jolla til sønnen i 2016. var veldig billig motor. om man setter på større forgasser får man ut 20HK  men mulig 15HK er akkurat samme motor!?

Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv

Var innom noen timer i dag. Flott messe med mange utstillere, og ikke minst massevis av båter å se på. Likte godt den nye Askeladden P79. Stor flott styrehusbåt. Kunne tenkt meg å sett sting 730 FT også, men den så jeg ikke i farten. Ellers var det jo å drømme seg bort i Marex, Skilsø og Viknes. Jeg har nok "vindus-shoppet" noen lottogevinster i dag :)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...