Gudrun Startet 23.Januar.2019 Del på Facebook Startet 23.Januar.2019 Jippi!, første signal om at våren nærmer seg selv om telen, naglebit, koldbrann og hvite fingre fortsatt florere. Ikke lenge nå til båtmessen "Dra til Sjøs" avholdes på Sotra. 31 januar til 3 februar. https://www.dratilsjos.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Ruby Svart 31.Januar.2019 Del på Facebook Svart 31.Januar.2019 Jeg var innom messen like etter åpning idag, og det strømmet på med folk..... Selv var jeg bare ute etter en ny motor til jollen, og slo til på et godt tilbud på en 15 hk Mercury EFI. Årets messe er visstnok den største noensinne, og de som er ute etter ny båt kan nok sikre seg et godt tilbud. Sitér dette innlegget Link to post
Båtadvokaten Svart 31.Januar.2019 Del på Facebook Svart 31.Januar.2019 Mye bra på messen i år, godt humør og positive holdninger hos utstillerne. Dette tegner til å bli en framifrå messe! Selvsagt også fordi Båtadvokaten er hjertelig til stede (i plakatform) som gjest hos Norske Sjø/KNBF. En del heldige båtfolk kan her sikre seg trykt versjon av e-boken "Guide til trygg båthandel" eller den best gjennomtenkte bruktbåtkontrakten også i trykt form. Gunstig forsikring kan man også få tegnet! Sitér dette innlegget -- Også kjent som Skipper Worse Link to post
-morten- Svart 1.Februar.2019 Del på Facebook Svart 1.Februar.2019 12 hours ago, Ruby said: Jeg var innom messen like etter åpning idag, og det strømmet på med folk..... Selv var jeg bare ute etter en ny motor til jollen, og slo til på et godt tilbud på en 15 hk Mercury EFI. Årets messe er visstnok den største noensinne, og de som er ute etter ny båt kan nok sikre seg et godt tilbud. Mercury 10 Viking er 15 hk, bare ved å ta av en skrue på forgasserspjelet! jeg bytta ut motoren på jolla til sønnen i 2016. var veldig billig motor. om man setter på større forgasser får man ut 20HK men mulig 15HK er akkurat samme motor!? Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
Guest Avmønstret# Svart 1.Februar.2019 Del på Facebook Svart 1.Februar.2019 Trodde det var en vervekampanje for sjømenn på gang. -- Feilbruk av uttrykket "dra til sjøs" syns jeg. Sitér dette innlegget Link to post
Furu Svart 2.Februar.2019 Del på Facebook Svart 2.Februar.2019 Dra til sjøs er/var vel en kampanje ja.. Sitér dette innlegget Furuholmen & Scheen 1962 , Tornado 540 rib 2002 Skipsvrak i norge på google. Furuholmen28.com Link to post
Pitbullo Svart 2.Februar.2019 Del på Facebook Svart 2.Februar.2019 Var innom noen timer i dag. Flott messe med mange utstillere, og ikke minst massevis av båter å se på. Likte godt den nye Askeladden P79. Stor flott styrehusbåt. Kunne tenkt meg å sett sting 730 FT også, men den så jeg ikke i farten. Ellers var det jo å drømme seg bort i Marex, Skilsø og Viknes. Jeg har nok "vindus-shoppet" noen lottogevinster i dag :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.