Langorm Startet 25.Januar.2019 Del på Facebook Startet 25.Januar.2019 Glemte å tømme septik før vinteropplag, det virker som at jeg kun har landtømming, og ikke har macerator pumpe ombord, finnes det andre måter og pumpe det ut, er det noen som kjenner til om disse båtene har pumpe ombord? Sitér dette innlegget Link to post
Ruby Svart 25.Januar.2019 Del på Facebook Svart 25.Januar.2019 Jeg hadde tidligere en Bayliner 2858, og den hadde maceratorpumpe installert originalt. Synes rart om din ikke har det. Har du ikke en brukermanual til båten? Sitér dette innlegget Link to post
RRR Svart 25.Januar.2019 Del på Facebook Svart 25.Januar.2019 Jeg har samme type båt som deg med original maceratorpumpe, bryteren til den er på flybrige på platen ved bena der sikringene er på innsiden. Pumpen er i samme rom som VV tank i fotenden av stikk køyen. Sitér dette innlegget Link to post
Ida Marie III Svart 25.Januar.2019 Del på Facebook Svart 25.Januar.2019 Det kommer an på hvor båten din har gått før den kom til Norge... Regner med den er brukt importert ... Har den gått på " Lakene " er der ekstremt strenge krav til utslipp, og de blir ofte levert uten mulighet for å dumpe over bord... Dette er de senere årene... Du kan selvfølgelig ettermontere dette... Sitér dette innlegget Link to post
Eureka Svart 25.Januar.2019 Del på Facebook Svart 25.Januar.2019 Står båten på land? Først Kan du jo se etter skroggjennomføring Sitér dette innlegget Link to post
Langorm Svart 28.Januar.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Januar.2019 Takk for tipset RRR, har letet lenge etter den bryteren til pumpa ?, det står ingenting om det i brukermanualen, har brukt landanlegg siden vi har en i båthavna. Får ikke håpe pumpa går i stykker, måtte grave lenge for å få fatt i den, låg bak varmeveksleren til AC-anlegget i stikklugar. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.