Olebear Svart 13.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.April.2019 Da var tiden kommet å ser ut til at det kan bli en fin tur å reiser i morgen ettermiddag?☺️Flere som er på vei østover nå?? Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 13.April.2019 Link til dette innlegget Svart 13.April.2019 Ikke observert noen andre nå men ..... God tur Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Familiesnekke Svart 13.April.2019 Link til dette innlegget Svart 13.April.2019 Hei, jeg vet om en 39fot seilbåt; @Marimari, har dere kommet langt? Ingen hentetråd? Jeg fylte diesel innerst i Dolvika, 10:50kr/liter. Båten vår ligger nå i KrSand, og vi reiser dit i morgen for å fortsette turen østover. Kanskje vi sees? Sitér dette innlegget Link to post
Marimari Svart 13.April.2019 Link til dette innlegget Svart 13.April.2019 Vi er på vei fra Bergen til Bærum i sneglefart ⛵️ Dro fra Litlebergen båthavn til Mosterhamn i dag. Fortsetter sørover i morgen ? Sitér dette innlegget Link to post
Oleflat Svart 13.April.2019 Link til dette innlegget Svart 13.April.2019 Hvordan ser det ut så langt☺️Er d dårlig seile vær er d vel bra motorbåt vær å omvendt ? Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 14.April.2019 Link til dette innlegget Svart 14.April.2019 (redigert) Tipper det er du/dere som er under veis her Enya 2016 på M-AIS på marinetraffic Redigert 14.April.2019 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Olebear Svart 14.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.April.2019 Rektig observert☺️ Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 14.April.2019 Link til dette innlegget Svart 14.April.2019 Tatt deg en pitstopp /Pause i Haugesund ser jeg så regner jeg med du blir der til i morgen tidlig ? Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Oleflat Svart 14.April.2019 Link til dette innlegget Svart 14.April.2019 Blir nokk en overnatting så dundrer jeg nedover i morgen tidlig var tanken .oppe siden kl 5 i dag så må bli litt kjent med div ting men sofar sogood??☺️ Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 15.April.2019 Link til dette innlegget Svart 15.April.2019 Kommet deg til Tananger ser jeg ble det for skarpt utpå eller ? Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
LALUNA II Svart 15.April.2019 Link til dette innlegget Svart 15.April.2019 (redigert) https://www.barentswatch.no/bolgevarsel/jaren/7 nå begynner sjøen å ta seg opp så ville vurdert å holde meg i havn Redigert 15.April.2019 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
LALUNA II Svart 15.April.2019 Link til dette innlegget Svart 15.April.2019 (redigert) Du prøver deg ser jeg en annen båt og på vei og ser jeg går noe senere enn deg 14 kn mot dine friske 23kn ;-) Redigert 15.April.2019 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
LALUNA II Svart 15.April.2019 Link til dette innlegget Svart 15.April.2019 Nå på vei inn til Egersund Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
LALUNA II Svart 15.April.2019 Link til dette innlegget Svart 15.April.2019 Hvordan var været på slutten inn mot Egersund ? Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
LALUNA II Svart 15.April.2019 Link til dette innlegget Svart 15.April.2019 (redigert) Den du kjørte forbi ved Jæren rev er nå snart inne ved deg ALVERN (MMSI: 912576213 Redigert 15.April.2019 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
LALUNA II Svart 15.April.2019 Link til dette innlegget Svart 15.April.2019 (redigert) EGERSUND Litt friskt utpå nå 6,7° Liten kuling, 11,3 m/s fra sørøst kl 14 kl 14 Redigert 15.April.2019 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
LALUNA II Svart 15.April.2019 Link til dette innlegget Svart 15.April.2019 https://lindesnesfyr.no/webkamera/ Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
larss Svart 15.April.2019 Link til dette innlegget Svart 15.April.2019 Vi ligger i fiskerihavnen på Hidra ( kirkehavn), drar østover og hjemover til søgne i morra eller en av de nærmeste dagene. Er god plass her om dere drar denne veien. larss Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 15.April.2019 Link til dette innlegget Svart 15.April.2019 (redigert) Fin plass der og nærme Lista Bare å forflytte seg langs land bort der tror ikke det er stort med sjø heller Redigert 15.April.2019 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Olebear Svart 15.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.April.2019 LALUNA II skrev for 5 timer siden: Hvordan var været på slutten inn mot Egersund ? Blei ganske friskt ja men gikk greit måtte roe ned noe mot slutten:) litt bekymret matros etter noen fine svev;) tananger hotell er stengt i påsken så fikk ikke diesel der så da var det valgetskval men d gikk:) Sitér dette innlegget Link to post
Olebear Svart 15.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.April.2019 LALUNA II skrev for 5 timer siden: Den du kjørte forbi ved Jæren rev er nå snart inne ved deg ALVERN (MMSI: 912576213 Det lignet på den ja:) tenkte jeg ville prøve meg til arendal i morgen å komme på RETTE siden;) Sitér dette innlegget Link to post
Olebear Svart 15.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.April.2019 Litt dårlig med bilde oppdatering men fant ut av d nå her dag 1 med overlevering fra tidligere eiger til avreise til haugesund Sitér dette innlegget Link to post
Olebear Svart 15.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.April.2019 Da blei det stopp i egersund etter en fin men litt røff slutt på jæren mot egersund mat diesel litt øl igjen så prøve å våkne litt tidligere i morgen veldig fornøyd så langt med båten ikke et feilslag å go å hoppe runt i 1,5-2 meters bølger på 23 kn Sitér dette innlegget Link to post
Olebear Svart 15.April.2019 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 15.April.2019 larss skrev for 5 timer siden: Vi ligger i fiskerihavnen på Hidra ( kirkehavn), drar østover og hjemover til søgne i morra eller en av de nærmeste dagene. Er god plass her om dere drar denne veien. larss Blir nok liggende i egersund tenker jeg. Drar dere tidlig i morgen? Sitér dette innlegget Link to post
LALUNA II Svart 15.April.2019 Link til dette innlegget Svart 15.April.2019 (redigert) Kom deg av sted i grålysningen så slipper du kanskje unna vinden på morgenen evt kan du ta innn etter Farsund innaskjærs bort til Korshavn Spangereidkanalen og så videre ... Fine bilder ....ikke skrem vettet av matrosen da ;-) God tur videre Redigert 15.April.2019 av LALUNA II (see edit history) Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.