Jump to content

Styreweb vs Havneweb, noen med erfaring?


Gunnar

Recommended Posts

I båtforeningen jeg er medlem av har vi brukt Havneweb som administrasjonssystem et par års tid. Det har fungert ganske bra og gitt oss oppdatert oversikt over havna og medlemmene. Fakturering fungerer også veldig bra med kobling til eksternt regnskapsystem. Det mest negative med systemet er prisen, med våre rundt 400 medlemmer betaler vi rundt 70.000 i året. Så finnes det et tilsvarende system som heter Styreweb, et mer generelt system for foreninger men med moduler tilpasset båtforeninger. Med alle fornuftige opsjoner ser dette ut til å koste 14-15.000 i året, en femtedel av Havneweb. Derfor er jeg veldig interessert å høre om noen har sammenlignet disse i praksis, og evt kan gi en anbefaling av det ene eller det andre.

Redigert av Gunnar
Skrivefeil (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke sammenlignet systemene, men jeg har brukt Styreweb som medlemssystem og regnskap i tre foreninger siden 2011 og er godt fornøyd med funksjonalitet, utvikling og kundeservice. En av disse foreningene er en båtforening med 100 båtplasser og ca 150 medlemmer.  Vi kjøper moduler i Styreweb for 6.000 kr i året for båtforeningen. 

 

 

Redigert av spk (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...