TB22 Startet 2.Februar.2019 Del på Facebook Startet 2.Februar.2019 (redigert) Ja, mens vi venter på varmere tider så kunne det være artig å dele gullkorn fra båtverden. Post gjerne det beste av det best type gullkorn. Hold på å sette fredagspilsen i halsen når jeg såg denne Redigert 2.Februar.2019 av TB22 (see edit history) Sitér dette innlegget Drivstoffpriser V2.0 Link to post
Eureka Svart 2.Februar.2019 Del på Facebook Svart 2.Februar.2019 Bra han hadde medvind ?? Sitér dette innlegget Link to post
Barbaria Svart 2.Februar.2019 Del på Facebook Svart 2.Februar.2019 Klarer seg bedre enn Norske fregatter Sitér dette innlegget Barbaria på tur - Blogg Link to post
Popeye70 Svart 4.Februar.2019 Del på Facebook Svart 4.Februar.2019 Ikke rart det går tungt gjennom vannet - han har to tamper uti, som ligger og bremser. Sitér dette innlegget SY Almara - 2005-modell Dufour 385 GL Link to post
-morten- Svart 4.Februar.2019 Del på Facebook Svart 4.Februar.2019 Minner meg litt om da jeg var med onkelen min på Glomma med Elvegris, ved Sørumsand! Sitér dette innlegget Båtgal og Hondafan: Askeladden,Honda Civic Sport, Honda TRX400,Honda CBR 600RR, Honda Kantklipper, Subaru xv Link to post
index Svart 4.Februar.2019 Del på Facebook Svart 4.Februar.2019 -morten- skrev 35 minutter siden: Minner meg litt om da jeg var med onkelen min på Glomma med Elvegris, ved Sørumsand! Onkel Drøvel? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.