Jacop Startet 7.Februar.2019 Link til dette innlegget Startet 7.Februar.2019 (redigert) Noen som har erfaring med høytrykks diesel system eller steyr generelt? Sensor som vist på bildet er helt ny, den magnet sensoren som styrer hvor mye diesel som slipper inn i injektorerne (tror jeg) som er koblet sammen med gass potentiometeret osvosv. Det jeg ikke forstår er hvordan det ikke funker, har rekalibrert racket som vist i operasjons manual x antall ganger og alt sklir lett og fint. Kan dette være en hjerne feil? Univa gidder ikke å svare meg særlig mye mere etter alt maset, i mangel av autorisert verksted . Redigert 7.Februar.2019 av Jacop Msngr (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
elgjaeger Svart 7.Februar.2019 Link til dette innlegget Svart 7.Februar.2019 Hei! Har hatt lignende problem på mine Steyr. Hvis du har demontert aktuator til rack, er du sikker på at rett bolt står i rett hull? Den ene bolten er lengre, og kan låse racket når aktuatoren festes. Det andre kan være signalfeil til styreenheten fra posisjonsgiver og aktuator. det blir ofte for dårlig minus- gods signal gjennom alle sammenskrudde flater på motoren. Forsøk å legge nye jordkabler fra sensor og aktuator til jordpunkt ved styreenhet. lykke til! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.