RONNY-21 HT Startet 14.Februar.2019 Del på Facebook Startet 14.Februar.2019 hei, har kjøpt en Fjord 21 HT som jeg koser meg masse med, motor er en volvo penta 40 b, det jeg lurer på er om det er nødvendig og trimme agregatet under fart, det er ikke noe indikator på grader på tilten men en lampe som lyser når agregatet er helt ned, takk for svar Sitér dette innlegget Link to post
Bårdp Svart 14.Februar.2019 Del på Facebook Svart 14.Februar.2019 Kommer nå an på hvilket drev du har. Ikke alle drev har trim bare tilt. Andre har både trim og tilt. En ren tilt bør ikke brukes når det er belastning på drevet. Sitér dette innlegget Link to post
RONNY-21 HT Svart 14.Februar.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Februar.2019 ok da stemmer det som tidligere eier sa , ikke tilt under fart er usikker på type drev jeg har, må se til våren når jeg tar opp den for service, takk for svar :-) Sitér dette innlegget Link to post
borre16610 Svart 14.Februar.2019 Del på Facebook Svart 14.Februar.2019 Da er det nok et VP 280 drev du har. Hadde ikke powertrim som std. Sitér dette innlegget Link to post
RONNY-21 HT Svart 15.Februar.2019 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Februar.2019 takk for svar. greit og vite Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.