Jump to content

Smarte løsninger for innredning skap bysse


Stokk

Recommended Posts

Har en ny seilbåt (Hanse 418) der skapene (lys eik) i byssa kun har hyller. Det betyr at glass og service kastes rundt i bølgene. Hallberg Rassy til 8 mnok kommer med flotte løsninger for oppheng av glass og stabling av asjetter. 

 

Noen forslag til hvordan kjøpe eller lage gode løsninger for dette?

Link to post
Share on other sites

Hadde det vært min båt ville jeg enten ha laget tilpassede avdelere og holdere selv i f.eks. tre eller kjøpt passende plastkasser eller korger på IKEA og eventuelt lage til en kant slik at ikke boksene sklir ut av hylla.

 

Selv har jeg valgt å gjøre det siste. Kjøpte noen små plastkasser/bokser som er vinklet i ene enden (kommer i flere varianter, også med lokk), dermed har jeg lettere tilkomst til kopper og glass. Tallerkene stabler jeg bare oppi hverandre. Bestikk oppbevarer jeg også i slike bokser, en boks for kniver, en for gafler, osv. Skulle du ønske andre varianter av brett med små rom finnes disse i flere varianter. Både plast, tre og tekstil.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...